Personaliseer je event en verhoog je opkomst!

June 10, 2016

Een event organiseer je voor een specifieke doelgroep en met een speciale reden.

Wie er precies komt is altijd moeilijk in te schatten. En dat terwijl je gasten een belangrijke rol spelen om te bepalen of het event geslaagd is of niet. Alles kan perfect geregeld zijn, maar met weinig gasten komt je event niet van de grond. Sterke communicatie tijdens het voortraject is de sleutel tot succes.

Een event organiseer je voor een specifieke doelgroep en met een speciale reden. Wie er precies komt is altijd moeilijk in te schatten. En dat terwijl je gasten een belangrijke rol spelen om te bepalen of het event geslaagd is of niet. Alles kan perfect geregeld zijn, maar met weinig gasten komt je event niet van de grond. Sterke communicatie tijdens het voortraject is de sleutel tot succes. Maak je gasten onderdeel van het event, zorg dat het leeft en creëer het gevoel bij je gasten dat ze het event écht niet kunnen missen.

Bij Event Creators maken we gebruik van Cclick. Van een online aanmeldsysteem tot aan een op maat gemaakt sociaal intern platform; Cclick kan op diverse manieren worden ingezet. Bijvoorbeeld als online aanmeldsysteem voor je event. Hoe handig is het wanneer je van te voren inzage hebt in bijvoorbeeld dieetwensen, de indeling van een activiteit en het aantal aanmeldingen van je personeel?

Stel je voor:

Je organiseert een knallend personeelsfeest. Entertainment, een culinair buffet en een leuke activiteit; alles is geregeld. Zo nu en dan hoor je de term ‘’personeelsfeest’’ vallen in de wandelgangen, maar een juiste inzage in het aantal gasten dat daadwerkelijk komt ontbreekt.

Aan de hand van Cclick kun je je gasten via een gepersonaliseerde URL laten registreren. Op deze manier weet je precies wie er komt en kun je de inkoop hierop afstemmen. Ook kun je extra informatie zoals over de activiteiten, entertainment, routebeschrijvingen en het vervoer delen.

Na afloop van het evenement kun je je gasten bedanken voor hun komst, foto’s en videos van het evenement publiceren en bijvoorbeeld een kleine enquête onder de gasten houden, hoe zij het event ervaren hebben of een pagina openen voor reacties. Zo ‘boeit en bindt’ je de gasten ook na afloop van het event.

No comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>